perjantai 30. marraskuuta 2012

Kaunista ja käytännöllistä

Lasten vaatteet saa mun mielen ihan solmuun. Kaikki pitäis olla laadukasta, kaunista, edullista ja vielä käytännöllistäkin. Yleensä aina joku osa on hukassa. No, yleeisimmin se on toi edullisuus plus joku muu. Mutta toisaalta jos vaate kestää kahdella tai kolmella, joskus jopa neljällä lapsella niin hinta onkin per lapsi jo kohtuullinen jos ei jopa halpa. 

Mä olen ihastunut suuresti Pionin resoritalvikenkiin, ja hintakin kohtuullinen. Lisäksi ne ovat aitoa nahkaa ja ulkonäkö hivelee mun silmää. Ja vaikka ulkonäkö pettää niin nämä on helpot pukea päälle. Täydelliset kengät meille siis. ;)







Myös isoimmalle pimulle löytyi samantyyppiset, hieman kalliimmat vaan, kengät. Näiden merkki on Idun, ja ne ovat ruotsalaiset. Nämä on valmistettu luontoa kunnioittaen ja ne ovatkin saanneet EU:n kukka ympäristömerkinnän. Olisivat siis hyvä valinta siksikin.






Myös kotimaiset Tepsut saa mun sydämen lämpimäksi; lapsien jalkojen lisäksi.



Ehkä mä raaskin meidän tytöille jossain välissä jotkut tällaiset ostaa... Ehkä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti