maanantai 12. marraskuuta 2012

Haaste: 10 lempiasiaani


Nyt se sitten tapahtui. Sain ensimmäisen haasteeni blogimaailmassa. Kiitos mustikkasmoothien RouvaG.

Näin tämä toimii:

   1. Listaa tämän hetken kymmenen (10) lempiasiaasi.
   2. Jaa haaste vähintään viidelle (5) tykkäämällesi blogille ja ilmoita siitä heille.
   3. Muista nauttia listaamistasi lempiasioista mahdollisimman usein!



Ja kuten RouvaG:kin, myös minä jätän tästä listasta pois tärkeät ihmiset, perheen ja ystävät. Te kaikki tiedätte paikkanne sydämessäni.




Lista ei ole tärkeysjärjestyksessä, vaan nämä ovat onnellisessa sekamelskassa kärkikymmenikkö.


1.Lastenvaatteet.
  Mä rakastan pirteitä lastenvaatteita. Ja kun mulla on neljä tyttöä niin niillehän on myös tarvetta.









2.Perhekahvila/-kerho
   Siitä asti kun Maiu oli pienen pieni vauva olen käynyt seurakunnan perhekerhossa ja -kahvilassa. Se on jokaviikkoinen tapahtuma, jossa tapaan muita äitejä ja lapset tapaavat toisia lapsia. Siellä olen sitonut monta ystävyyttä ja olen siitä kiitollinen.



3.Kotikoti
   Lapsuudenkoti on paikka jonne voi mennä koska vaan. Siellä olo on kuin omassa kodissakin. Ei tarvitse miettiä miltä näyttää, tai onko hyvällä vai huonolla tuulella. Voi vapaasti olla ihan oma itsensä.



4.Joulu
   Kaikkihan (?) joulusta tykkää. Mä varmaan keskivertoa enemmän.



5.Kahvi
  Ihan tavallinen kahvi! Mustana! Isosta mukista nautittuna! Nam!



6.Salmiakki
   Rakastan salmiakkia. Kaikkea salmiakkia. Kovaa, pehmeää, väkevää, kirpeää, suomalaista, ruotsalaista... You name it! =)




7.Vihkisormus
   Mun vihkisormus on oikeastaan mun äidin vihkisormus. Sain sen eneen kuin meidät vihtiin ja siihen istutettiin yksi timantti. Äidin ja isän kaiverukkset jäivät sisäpuolelle ja meidän kaiverrukset saivat paikkansa sormuksen päältä. Toivottavasti saan antaa sormuksen joskus omalle tyttärelleni kun hän astelee avioliiton satamaan.



8.Kuntosali
   Vuosien tauon jälkeen olen löytänyt elämääni liikunnanriemun takaisin. Tällä hetkellä liikunta kulminoituu salilla käyntiin. Hyvä fiilis!



9.Leipominen
   Ihan lähiaikoina olen rakastunut leipomiseen. Siihen hurahtaa. Suosittelen kokeilemaan.



10.Vain elämää
   Tämän hetken paras kotimainen tuotanto tv:ssä. Saa mut hyvälle tuulelle. Kun toi loppuu niin sitten tää voi olla joku ihan muu juttu.





Tässä mun lista, paljon jäi ulkopuolellekin. Oli niin vaikea valita. Minä haastan Onnelin ja Katikattin. Seurailen vasta muutamaa blogia niin hastettavia ei vielä oikein ole muita.


Voi ei, tää fontin muokkaaminen ei onnistu ja lapset odottaa jo suihkuun pääsemistä. Olkoon nyt sitten näin.

1 kommentti:

  1. Onpa kivoja juttuja. Muista voisin olla hyvinkin samaa mieltä paitsi kahvista (olipa vaikea arvata ;) ja joulusta, jota mieluiten lähden karkuun jonnekin kauas ja lämpimään, ja missä siitä ei tartte välittää tuon taivaallista. Tuo vihkisormuksen kaiverrusidea on muuten loistava!

    | mustikkasmoothie.blogspot.com |

    VastaaPoista