maanantai 24. syyskuuta 2012

Nyt se alkaa... Mun oma blogi.

Pitkään olen miettinyt, ja nyt aika tuntuu sopivalta...
Aloitan oman blogin kirjoittamisen. Tulen kirjoittelemaan enemmän ja vähemmän aktiivisesti kaikesta mikä liittyy elämääni; perheestä, ystävistä, toivottavasti enevässä määrin liikunnasta, jääkiekostakin ehkä... Kaikesta maan ja taivaan väliltä.

Tervetuloa sukulaiset, ystävät ja tuntemattomat minun matkaani.




Laitanpa vielä kuvan itsestäni niille jotka ei minua vielä tunne. Kuvia koitan laittaa jatkossakin kaikesta kirjoituksen liittyvästä. Kai mä joskus opin kuinka tästä saa upean visuaalisen kokemuksen. =D
























Ja jos tänne joku eksyy niin olis kiva kun laittaisit kommenttiakin. Tietäisin kuka näitä hajatelmia lukee...

4 kommenttia:

  1. Onnea uudelle blogille <3
    -Hanna-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Harjoittelua tämä vasta on mutta eiköhän se tästä ala sujumaan.

      Poista
  2. Mä varmasti seurailen sun blogia :) Kiva, kun viitsit kirjoitella. -facebook-kamu Mari

    VastaaPoista